Informační systém pro správu lidských zdrojů
Využijte možnosti osobní konzultace zdarma s naším odborníkem v této oblasti ve městech: Třebíč, Velké Meziříčí, Brno.
Potřebujete poradit? Kontaktujte přímo našeho odborníka v této oblasti na tel. čísle
+420 777 925 425, který Vám rád vše vysvětlí.
Informační systém pro správu lidských zdrojů - co Vám umožní?
- Tento informační systém usnadňuje a zefektivňuje správu lidských zdrojů.
- Přehledně si zobrazíte aktuálně zadané úkoly (události) Vašim zaměstnancům a stav těchto úkolů (jestli již byly splněny či nikoli). Během okamžiku můžete zadat nové úkoly zaměstnancům, kteří jsou v tuto chvíli nejméně vytížení.
- Rozpis pracovních úkolů si můžete vytisknout.
- Detailní databáze klientů Vám umožní zajistit svým zákazníkům kvalitní servis, protože máte k dispozici neustálý přehled o jejich objednávkách. Víte, jaké zboží si objednali, a tedy i to, jaké náhradní díly budou potřeba, nic nemusíte pracně dohledávat, vše máte pohodlně přímo před očima.
Informační systém pro správu lidských zdrojů - screenshoty prostředí
Informační systém pro správu lidských zdrojů - funkce
- Vytvoření a editace typu události, produktů
- Podrobná správa klientů - máte přehledně k dispozici veškeré údaje (jaký výrobek a kdy zakoupili, bydliště, kontakt ...), okamžitě tedy víte, např. kdy bude třeba provést pravidelnou servisní kontrolu, na jaký typ výrobku je třeba objednat náhradní díl, pokud dojde u některého klienta k poruše, efektivně můžete plánovat servis u zákazníků podle místa jejich bydliště apod.
- Správa událostí - můžete zvolit typ události (např. oprava), datum, čas a místo provedení, zvolíte zaměstnance, který má danou událost provést, okamžitě získáte přehled o stavu události (jestli už byla dokončena či nikoli).
- Nastavení míry důležitosti událostem - události různé důležitosti jsou odlišeny různou barvou.
- Tiskové výstupy v několika formátech (stručný, podrobnější, ...)
- Zaměstnanecké účty s různou mírou oprávnění
- Každý zaměstnanec má přístup pouze ke svým událostem
- Export databáze do XML
- Možnost obnovení databáze ze zálohy
- Možnost importu dat ze souborů vytvořených např. v MS Excelu (odpadá tak nutnost ručního zadávání velkého množství položek)
- Na přání klienta lze doprogramovat libovolnou další funkčnost